torsdag 15 september 2011

Inte så bra på det här

med att uppdatera på bloggen.

Dagarna bara rinner iväg. Mycket fotboll nu innan seriespel är slut, jobb och träning. Ja appropå träningen så fick jag bekymmer med knäna och vaderna. Men det är väl sådant som kan hända när man  tror att man kan jogga på som man inte gjort något annat, fast man aldrig någonsin gjort det förrut. Så nu är det promenader som gäller en stund istället. Trist men bättre än ingenting.

Just nu är man hemma och vabbar. Lillkillen tog stelkrampssprutan igår och det resluterade i feber, ont i kropp och huvud.

Har också fått en extrem baklust och det är himla kul. Fick en hushållsmaskin av käre maken och sonen  i förtidig födelsedagspresent och ska ge mig på att använda den i morgon tror jag :-)

Lördag ser jag också himla mycket fram emot. Då ska vi köra en pysseldag här hos mig :-) Ska bli så kul för jag har inte scrappat på ett tag nu och känner att det drar ordentligt i pysseltarmen...

Nu är det dags att byta om för snart ska jag ut i spåret.

Ha det bäst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar