måndag 7 november 2011

Lite förkylning på det...

I helgen har vi varit i hemtrakterna och hälsat på. Många födelsedagar att fira :-) R åkte upp själv redan under veckan och hade det bra hos kusinerna... Men alla nya baskilusker blev för mycket och nu ligger han förkyld. Trist men bättre nu än senare...


Jag vaknade tidigt så jag hann med en 35 minuters promenad innan S for iväg till jobbet. Skönt att få röra på sig lite så där på morgonkvisten :-)

Nu är det bara soffhäng och mys. Ska pyssla lite när S kommer hem från work :-) Tiden börjar ju bli lite knapp om man ska hinna klart med alla julkort.

Ha det bäst

4 kommentarer:

  1. Hej, tack för att du följer min blogg, blir såååå glad ; )
    Lycka till!!
    Självklart följer jag även din blogg nu ; )
    Kram Melinda

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Du vann min bloggcandy! Grattis!
    Kan du skicka din adress till mig så kommer grejerna på posten.
    mvh Lina

    SvaraRadera
  3. Va kul med en ny följare Melinda :-) då måste jag bli bättre på att lägga ut lite bilder

    Kram Jennie

    SvaraRadera
  4. Tack Lina :-) Va roligt. Min första vinst i en blogcandy :-)

    SvaraRadera