fredag 1 april 2011

Visst är det bra med...

mediciner... Är fortfarande inte helt 100 men en stor förbättring har skett och det är ju bara helt fantastiskt. Inget vettigt har blivit gjort, av mig, här hemma så det är tur man har har en snäll man som sköter om hus och hem. :-)

Innan jag sjuknade in så hann jag pyssla lite och här nedan kommer lite LO´s...

 Den första är en tävling LO som jag hittade hos essmos.blogspot.com. Denna kommer jag göra en tavla av som lilla mamma ska få på morsdag så berätta inte för henne om detta :-)

 Den andra är en härlig sommar LO som bara får en att längta efter sommar, sol och bad :-)

Ha en skön dag allesammans så kryper jag tillbaka till soffan och blir ännu friskare...

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig layout i underbara rosa toner! Gillar massor! Tack för att du ville vara med min tävling!
    Ha en härlig helg,
    kram Karin/essmo

    SvaraRadera
  2. marie benström1 april 2011 kl. 11:28

    Härligt att du är på bättringsvägen och vilken lycka att få mediciner! Var till läkaren idag men fick inga mediciner... virus! :-(
    Dina Lo's är helt ljuvliga även här, DU är SÅ duktig! :-)
    Kram
    Marie :-)

    SvaraRadera