onsdag 19 oktober 2011

Tiden rinner iväg

när man har roligt...  Helgen bara sprang förbi när familjen från Värmland var hos oss.

Fredagen bjöd vi även in lite vänner på lite mat, god Irish och en massa Sing Star (för de som ville).

Här nedan är Fina lillasyster som sitt underbara spexiga jag...  <3


Lördagen var det fikakalas och mys med S familj så då var det verkligen fullt hus.

Söndagen drog jag ut kära bror, hans sambo, R och L på långpromenad...  Hehehe, då fick de slita lite :-) och jag fick lite efterlängtad motion.

Nu är det att ta tag i lchf igen efter en massa svullande av onyttigheter under helgen. Iaf under veckan för sen vet jag att det kommer att fuskas lite till helgen då jag och J ska iväg och se Qvinna och sen blir det nog lite party på kvällen. Men Promenader varje dag ska det bli!

Ha det bäst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar